zaterdag, november 01, 2008

Mumbai wijsheden aan Marine Drive


Deze foto heb ik genomen op Marine Drive toen ik daar met Sebastiaan en Julia een ijsje ging eten. Het plan was eigelijk om naar het aquarium te gaan maar ik was even vergeten dat heel Mumbai wederom vrij was. Ditmaal vanwege het wereldberoemde Bhai Duj festival, ofwel broertjes-zusjes dag. Er stond een lange rij broers en zussen voor de kassa en ik besloot daarom al snel rechtsomkeert te maken. De visjes moeten het nog maar even zonder ons doen. Julia snapte er toch al niet veel van. Zij dacht dat wij vissen gingen kopen om op te eten. 


Op de foto zie je een banner met de tekst: "Sensex and aviation both on oxygen" (Sensex (=de Indiase beurs) en de luchtvaart beiden aan de zuurstof). Op deze plek hangen altijd banners met kritische teksten. Als ik er langs rij moet ik altijd even kijken wat er nu weer hangt. 

Geen opmerkingen: