woensdag, oktober 28, 2009

Nog een paar dagen

De laatste dagen in India. Marcel vertrekt vrijdag naar Australie. Ons visum is binnen. Hiep hoi. We mogen nu officieel vier jaar 'down under' verblijven. Dat zullen ze weten...


Voordat ik de grote oversteek maak, ga ik eerst twee maanden bibber de bibber naar Nederland met de kinderen. Of dat een juiste keuze is weet ik pas in januari. Ik durft niet naar het weerbericht te kijken voor de komende week. De handschoenen en dassen zijn gepakt en de verwarming in ons huisje gaat overuren draaien. Dat weet ik zeker.


Voor ons is het pure luxe dat we ruim twee maanden in Nederland vakantie kunnen gaan vieren. De komende weken wil ik de kinderen zoveel mogelijk van Nederland laten zien. Om de ervaring compleet te maken, gaan Sebastiaan en Julia gaan vanaf volgende week naar een Nederlandse school. We zullen zien hoe snel ze 'aap, noot, mies' onder de knie hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

vanuit bibber de bibberland,vanochtend zat ik heerlijk in het zonnetje.....
Veel sterkte de komende dagen,geniet er nog eventjes van, lieve groetjes Marlies