donderdag, oktober 29, 2009

Dag van vertrek - 1

Wat een dag! Gelukkig krijg je hier tien keer meer gedaan dan in Nederland door alle extra hulp. Ik kan Raju vragen om spullen op te halen die ik eerder vandaag heb gekocht en de laatste telefoonrekening te betalen. Santana maakt het huis schoon. Usha kan de kinderen entertainen en ik kan de laatste bankzaken regelen, nog wat laatste inkopen doen en de auto aan een potentiele koper laten zien. Lang leve India! Deze 'productiviteit' ga ik toch echt erg missen.

Ons huis is vandaag officieel opgeleverd. Alles is weg, al onze spullen zitten in dozen. Dat voelt lekker opgeruimd! Zodadelijk vertrekken Marcel en ik voor een laatste wandeling langs Marine drive en een bezoek aan Dome op het dak van het Intercontinental. Nog even genieten.

Dit is het uitzicht uit ons hotel. Typisch mumbai: sloppenwijk, Nehru centre en de Haji Ali moskee op de achtergrond.


Onze hulp Santana vertrekt. Onze oude fan en droogrek gaan mee op het dak.

Geen opmerkingen: