maandag, september 14, 2009

Komen en gaan

Na drie jaar India gaan we ons boeltje pakken. Spannend! We weten inmiddels ook waar we heen gaan. Ons volgende ‘thuisland’ wordt Australie.

Eind oktober is het al zo ver. Dan zijn al onze spullen ingepakt en gaan ze de container in. Wanneer ik mijn spulletjes terug zie weet ik niet. We moeten eerst een huis zien te vinden.

Ik moet nu snel mijn lijstje af gaan werken met 'dingen-die-ik-nog-moet-doen-voor-ik-India-verlaat'.

De activiteiten staan hieronder met ernaast de kans (in %) dat ik het ook daadwerkelijk ga doen:

- Optreden in Bollywood film (40%)
- Naar yoga les (90%)
- In Goa aan het strand liggen (100%)
- Sari kopen (50%)
- Sari in het openbaar dragen (5%)
- Een Bollywood dans leren (80%)
- Project voor de bank afmaken (100%)
- Afscheidsfeestje organiseren (100%)
- Lekker Indiaas eten (100%)
- Een gesprek in Hindi voeren (0%) (helaas)
- Tennissen op de club (100%)
- Varanassi bezoeken (100%)
- Zwemmen op de club (100%)
- Vaststaan in verkeer (100%)

Kortom, ik ben nog druk. Ik heb eigelijk helemaal geen tijd om hier weg te gaan.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

Leuk voor jullie, al vind ik het persoonlijk wel jammer. Ik had jullie graag weer eens hier in het Amstelveense (over een paar maanden zeer waarschijnlijk Hooglandse) gezien en gesproken.

Succes met de 'things to do' & natuurlijk ook veel plezier met de voorbereidingen en voorpret.

Groetjes,
Monique

Sandra zei

Hoi, ik ga je zeker zien snel. Misschien wel in je nieuwe huis. November en december kom ik naar NL met de kids. Groetjes,