dinsdag, oktober 21, 2008

40!


Gisteren moest ik er ook aan geloven. Ik vierde mijn veertigste verjaardag! Op mijn dertigste had ik niet kunnen denken dat ik tien jaar later mijn verjaardag in Mumbai zou vieren. Je verjaardag vieren in Mumbai is trouwens helemaal geen crime. Je kunt je hier namelijk zalig in de watten laten leggen. Marcel had een paar activiteiten voor mij georganiseerd om mij de hele dag bezig te houden. Hij had duidelijk alles op alles gezet om te voorkomen dat ik zielig in een hoekje zou gaan zitten jammeren dat ik oud ben. De eerste verrassing was een uitgebreide massage bij Rudra Spa.  Vervolgens stond een verjaardagslunch bij het nieuwe Olive restaurant op de race course op het programma. Na een lekkere lunch inclusief wijn, hupsakee de auto weer in voor... wederom een een uitgebreide massage. Ditmaal was het een Thaise voetmassage en dan wordt er iets meer geknepen. Au! 


Kortom, ik kan er weer helemaal tegen de komende 10 jaar. Deze week ga ik goed van start met 4x tennis. Ik moet nu rennen want over 10 minuten moet ik op de baan staan. Jawel, het is nog steeds 37 graden buiten... Puf, puf. 

De mooie bos bloemen op de foto kreeg ik overigens van mijn ouders. 

Geen opmerkingen: