woensdag, maart 12, 2008

Afscheid nemen

Onderdeel van het expatleven is dat je constant afscheid moet nemen van mensen. Dit zijn foto's van het afscheidsfeestje van afgelopen middag van de kinderen van Pauline en Geert. Een Nederlands gezin met 4 (!) kinderen die naar Jakarta gaan verhuizen. Jammer voor Sebastiaan want die is toch wel heel erg close met Elisa. Hand in hand lopen met haar is toch het mooiste wat er is! Julia zit in dezelfde klas als Juliette (populaire naam) maar als je twee bent is de vriendschap nog niet zo hecht.


 

 

 

 
Posted by Picasa

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Marcel, Sandra en kinderen!

Op dit moment plannen wij een bezoek aan mijn broer en zijn gezin in Jakarta. Mathijs had Marcel om tips gevraagd en Marcel had jullie blog adres doorgegeven. Erg leuk om te lezen hoe het jullie vergaat.
Tijdens het lezen kwam ik deze blog over afscheid nemen tegen en natuurlijk het vertrek naar Jakarta. Omdat mijn broer een zoon heeft in de leeftijd van Sophie en Julia en zij ook nog een oudere dochter hebben, heb ik Evelien, mijn schoonzus, natuurlijk even op de hoogte gebracht. En goed nieuws; Pauline en Geert zijn inmiddels gespot en als ik het goed heb hebben mijn neefje en nichtje nieuwe Nederlandse klasgenootjes. Wat is dat expat wereldje toch klein he.

Veel liefs voor jullie vier.

Mathijs, Jolanda en Sophie