woensdag, oktober 24, 2007

Jurk aanwezig bij staatsbezoek koningin!


Gisteren is de koningin met Alex en zijn Maxima In India aangekomen voor een staatsbezoek. Zelf hebben wij 'zoals het ons behaagt' de uitnodiging voor de ontvangst van de Nederlandse gemeenschap af moeten slaan vanwege 'drukke bezigheden'. Ook zouden we daarvoor helemaal naar Bangelore moeten vliegen wat niet naast de deur ligt.

De honeurs worden nu waargenomen door mijn blauwe jurk die voor deze gelegenheid door moet gaan als 'middagjapon'. Daarmee heb ik een vriendin uit de brand kunnen helpen die in Bombay geen geschikte jurk tot onder de knie kon vinden. Nu scheelt dat als je een jurk van mij leent, deze bij 95% van de vrouwen al snel tot ver onder de knie rijkt. Ha,ha. Ik hoop dat op DE persfoto van het staatsbezoek en de ontvangst van de Nederlandse gemeenschap, mijn zeer fotogenieke blauwe jurk staat. Die foto zet ik dan meteen op de blog.

1 opmerking:

Janatoon zei

Hoi! Zag net jullie reacties op onze blog. Ik kom af en toe ook eens een kijkje nemen op jullie site. Leuk om eens 'bij de buren' (in Mumbai)te kijken wat ze daar doen...

Matheran is een leuke plek om eens te vluchten uit de alledaagse drukte van de stad. Het hotel waar wij verbleven is Lords Central (http://matheranhotels.com/). Het is geen overdreven luxe (de kamers) maar het zwembad is heel tof en het eten is ook echt lekker.

Wat ik van 'anderen' heb gehoord is dat er nog een goede slaapplek is (veranda in the forest, of zoiets), maar dat was telkens volzet als ik belde. Hier is wel geen zwembad. Het is ook wel leuk om na een wandeling wat verfrissing te zoeken in het water..

Veel plezier daar in Mumbai!
Groetjes, Janneke.