vrijdag, februari 06, 2009

Hoezo druk?

Het leven hier is zo slecht nog niet. Je kunt in Mumbai allemaal dingen doen die je altijd al had willen doen maar waar je in Nederland nooit tijd voor gehad zou hebben. Deze week heb ik vier keer tennis gespeeld, op maandag, woensdag, donderdag en vandaag. Op dinsdag ben ik naar kickboxen geweest. Op woensdag had ik Italiaanse conversatieles en vandaag had ik mijn eerst les webdesign. Dat ga ik nu de komende drie maanden drie keer in de week doen, op maandag, woensdag en vrijdag. Dus ook in Mumbai kun je druk zijn!

Nu heb ik natuurlijk het voordeel dat ik met een heleboel andere dingen niet druk ben. Ik zal daar niet al te veel over uitwijden want dan ga ik allemaal boze mailtjes krijgen. Nu is het weekend en kan ik gelukkig een beetje uitrusten.

Geen opmerkingen: