zaterdag, juni 14, 2008

Sexrubriek Mumbai Mirror

Onder Expats is de Mumbai Mirror erg populair. Deze krant in tabloid formaat staat vol met smeuig Bollywood nieuws. Ze zijn ook in een gezonde mate kritisch op de overheid en schrijven regelmatig over misstanden in de stad. Zoals nu bijvoorbeeld over de slechte voorbereiding van de gemeente op de monsoen. Het meest populaire stuk is echter de sexrubriek. Op school krijgen kinderen geen sexuele voorlichtig gegeven en thuis komt het onderwerp vaak ook niet ter sprake. Het gevolg is dat er massa's jongeren (en ouderen) zijn die totaal geen benul hebben van sex en dit leidt tot hilarische vragen. De vraag van vandaag luidt bijvoorbeeld:

Ik ben 35 jaar oud. Toen ik sex had met mijn vrouw kwam er sperma op een handdoek terecht. Die handdoek bleef twee dagen liggen. Daarna is de handdoek in de wasmachine gestopt samen met wasgoed van andere familieleden waarmee ik in hetzelfde huis woon. Bestaat er een kans dat iemand in mijn familie zwanger is geworden omdat hun ondergoed samen met de handdoek is gewassen?

Het antwoord van sex-expert, Dr. Mahinder Watsa, luidt dat er geen reden is tot paniek. Gelukkig maar.

Geen opmerkingen: