vrijdag, januari 11, 2008

toet toet





Nee, ditmaal geen berichtje uit India maar uit Nederland. De komende tien dagen zit ik eerst in Nederland en daarna in Bremen, Duitsland voor mijn opleiding. Arme ik zit zondagochtend vanaf half 9 s'ochtends tentamens te doen. Dus duim voor mij! Toch een bizar verschil. Gisteren zat ik in de drukte van Bombay en nu ben ik bij mijn ouders waar ik volgens mij de laatste 5 minuten geen auto op straat voorbij heb zien komen. Gelukkig hoef ik India hier niet echt te missen want de Nederlandse kranten staan vol met nieuws over de nieuwe Tata Nano auto. Nog meer getoeter want dat kunnen ze goed in India. Ik ben benieuwd naar het aantal decibellen van de Nano toeter. Daar heb ik in de Nederlandse kranten niets over kunnen lezen. Als ik weer terug ben zal ik een foto van de eerste Nano die ik spot op de blog zetten.

Geen opmerkingen: