vrijdag, februari 02, 2007

Een aanrader: De erfenis van het verlies van Kirian Desai

We hebben weer een aanrader voor jullie. Ditmaal een boek van Kirian Desai, De erfenis van het verlies. In het Engels heet het boek 'The inheritance of loss'. Ook geen gemakkelijke titel, maar de 'erfenis van het verlies' vind ik wel heel dramatisch klinken. Op de boekenpagina van Het Parool staat een recentie van het boek maar ik krijg de link even niet goed in de tekst geplaatst.

Vanavond ben ik bij een boekenpresentatie van Kirian Desai geweest bij de plaatselijk boekhandel. Dankzij dit bezoekje ben ik nu de trotse eigenaar van een gesigneerd exemplaar van het boek. Waarom het boek zo mooi is mogen jullie zelf uitvinden. Eventuele reacties kun je hier op de blog plaatsen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Nog een aanrader: Shantaram / Gregory David Roberts +900 bladzijden dus alleen voor kilometer vreters. Kadootje voor mij van Sandra en ook al gesigneerd(!) maar daar kwamen wij pas in Nederland achter. Korte samenvatting: ontsnapte Australische bankrover zet Bombay en omgeving op stelten, in 2008 ook met Johnny Depp op film (Rik)