dinsdag, oktober 24, 2006

Noor Ville

Nog even en dan vertrekken wij uit ons luxueuse paleisje. Wij verruilen het voor een nederig stulpje in het echte Bombay. In voorbereiding daarop zat ik het op het internet te googelen op de naam van het pand waar wij gaan wonen, Noor Ville. Ik vond een recentie van een boek van Salman Rushdie, Fury, waarin iets staat over Noor Ville op Methwold's estate achter Warden Road. Warden Road is de straat waar wij vlakbij gaan wonen en de naam van het pand is Noor Ville. Zou Salman Rushdie in ons huis hebben gewoond?


Marcel trekt zich trouwens niets aan van moslimfatwa's. Hij is vanavond met de taxi naar Mohamed Ali street gegaan, midden in de moslimwijk, om het einde van de ramadan mee te vieren.

2 opmerkingen:

Remco Kouwenhoven zei

Heb je al een kml voor google earth gemaakt van jullie nieuwe optrekje?

Sandra zei

Dat heb ik maar ik weet niet hoe ik deze op de site kan zetten. Heb je suggesties? Groetjes.